Aanmelden als leverancier

BestelThuis is een landelijk bestelplatform gericht op eten bestellen, drank bestellen, boodschappen bestellen en bloemen bestellen. BestelThuis brengt vraag en aanbod bij elkaar en zorgt daarbij ervoor dat bedrijven en consumenten via het BestelThuis platform gemakkelijk, betrouwbaar en snel kunnen bestellen bij lokale ondernemers. Onze technische hulpmiddelen zorgen voor een efficiënte orderafhandeling en beheer.

Met een gratis vermelding op BestelThuis bereik je meer klanten online. Hiervoor betaal je geen eenmalige aansluitkosten of maandelijkse kosten maar een vast bedrag of percentage per geleverde bestelling.

Als enige bestelsite garandeert BestelThuis de laagste provisie (lees het persbericht).

Voordelen

  • Geen vast contract
  • Geen maandelijkse kosten
  • Geen eenmalige aansluitkosten
  • Voldoet aan de wettelijke eisen en regelgeving
  • Online betalingen rechtstreeks naar jouw zakelijke rekening
  • Geen bestelling? Geen kosten!
  • Laagste provisie garantie

Voorwaarden

Om aangesloten te kunnen worden op het BestelThuis-platform hechten wij ons aan onderstaande voorwaarden:

  • Een actieve inschrijving in het Handelsregister (Kamer van Koophandel);
  • Het bedrijf is gevestigd in een fysiek, publiek toegankelijk pand;
  • Voor het verkopen van sterk alcoholische dranken (vanaf 15% alcohol) is een Drank- en Horecavergunning (slijterij) vereist;
  • Een voedselverstrekkend bedrijf moet beschikken over en zich houden aan de Hygiënecode.

Kassakoppelingen

Het BestelThuis-platform kan gekoppeld worden aan diverse kassasystemen voor het rechtstreeks ontvangen van bestellingen in het gebruikelijke kassasysteem en/of voor het automatisch synchroniseren (ophalen en bijwerken) van producten. Momenteel is een koppeling met Foodticket, POS4, Cashdesk en De Ridder & Den Hertog mogelijk. Maak je gebruik van een ander kassasysteem? Geef dit dan aan in de opmerkingen. Wellicht kunnen wij hiermee een koppeling maken. Voor franchise organisaties of organisaties vanaf 3 vestigingen kunnen wij de koppeling op maat realiseren.

Online betalingen

Wij faciliteren de mogelijkheid dat jouw klanten op een veilige manier online kunnen betalen. Dit volgens de nieuwe Europese PSD2 normen waarbij wij als platform garanderen dat jouw geld veilig is. Hiervoor werken wij samen met GoCredible, een gecertificeerde betaaldienstverlener gespecialiseerd in betaaloplossingen voor platformen zoals BestelThuis. Zij verwerken voor ons de online transacties en zorgen ervoor dat jij het bedrag rechtstreeks, zonder onze tussenkomst, op je rekening ontvangt. Hierdoor verlopen uitbetalingen sneller, efficiënter en heb jij geen enkel risico. Je krijgt een persoonlijk GoCredible contract en betaalspecificatie waarmee je inzicht hebt in de online transacties, afdrachten en uitbetalingen.

Verkoop alcoholische dranken

Voor het verkopen van sterk alcoholische dranken (vanaf 15% alcohol) gelden strikte wettelijke regels. Om sterk alcoholische dranken te kunnen verkopen dien je over een Drank- en Horecavergunning (slijterij) en een fysieke locatie te beschikken. Ook ben je verplicht tijdens de overdracht van een bestelling de identiteitscontrole uit te voeren om te voorkomen dat minderjarigen over de bestelling kunnen beschikken. Wij faciliteren de 'online leeftijdsverificatie' door klanten tijdens het bestellen in te laten loggen met iDIN voor het verifiëren van de identiteit en leeftijd om zo de kans op een valse bestelling te verkleinen en te voorkomen dat er voor niets wordt gereden.

Benodigde documenten

Na jouw aanmelding ontvang je een inlogcode waarmee we stapsgewijs je aanmelding voorbereiden. Voor het afhandelen van de aanvraag moeten wij wettelijk de volgende documenten registreren:

  • Recent uittreksel Handelsregister (Kamer van Koophandel). (Let op: indien dit een nevenvestiging betreft of deel uitmaakt van een organisatiestructuur, hebben wij ook van deze bedrijven de uittreksels nodig);
  • Kopie geldig legitimatiebewijs (identiteitskaart, rijbewijs, paspoort) van een of gezamelijk bevoegde tekeningsbevoegden voor het controleren en vastleggen van de uiteindelijke belanghebbende;
  • Kopie Drank- en Horecavergunning bij het verkopen van sterk alcoholische dranken (vanaf 15% alcohol).

* Wij verwerken de gegevens volgens de wet- en regelgeving en hanteren een strikt intern beleidt op toegangsniveau voor onze medewerkers. Ook systeemtechnisch nemen wij strikte voorzorgsmaatregelen zoals (bestands)encryptie.

Aanmelden

Vul het onderstaande aanmeldformulier in en druk op 'Formulier verzenden' om je aanmelding in te dienen. Wij proberen vervolgens je aanmelding binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen. Door extra drukte kan de aanvraag iets langer duren.

Bedrijfsgegevens

Adres gegevens

Contact gegevens

Opmerkingen

Onze website gebruikt analytische cookies om de werking van de website te verbeteren en reclame/tracking cookies om aan de gebruiker gerichte reclame te kunnen aanbieden.
Wanneer u gebruik blijft maken van deze website geeft u hiermee toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Klik hier voor meer informatie