Wat gebeurt er met mijn online betaling bij het annuleren van mijn bestelling?

Terug naar vorige pagina

Wanneer je de bestelling op tijd geannuleerd hebt (d.w.z. voordat de leverancier begonnen is met het (voor)bereiden van je bestelling), of wanneer deze door BestelThuis of de leverancier geannuleerd wordt, storten wij het bedrag binnen 10 werkdagen terug naar je rekening.

Neem in geval van een annulering contact op met de klantenservice. Wij zullen dan contact opnemen met de leverancier om de annulering te verifiëren en na goedkeuring het bedrag terugstorten. Het is niet mogelijk om het betaalde bedrag terug te storten als de bezorgpartner reeds begonnen is met het (voor)bereiden van je bestelling.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy