Bestellen

Terug naar vorige pagina

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Het plaatsen van een bestelling gaat in 4 eenvoudige stappen: Vul op de homepage de postcode of straatnaam in van het adres waar je de bestelling bezorgt wilt hebben. Maak een keuze uit de bezorgpartners die gevonden zijn in je postcodegebied.Je kan de resultaten eventueel verfijnen op categor...

    Lees meer
  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kan je bestelling annuleren door zo snel mogelijk contact op te nemen met de leverancier. Het telefoonnummer van de leverancier vindt je in de bevestigingsmail. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice van BestelThuis, maar omdat het annuleren zo snel mogelijk dient plaats te vinden, rade...

    Lees meer
  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Voor het wijzigen van je bestelling dien je contact op te nemen met de leverancier. Het telefoonnummer van de leverancier vindt je in de bevestigingsmail. Wijzigingen kunnen helaas niet rechtstreeks aan BestelThuis worden doorgegeven. Wanneer je de bestelling online betaald heb, kan je onderling me...

    Lees meer
  • Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?

    Zodra je de bestelling geplaatst hebt ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail op het door jouw opgegeven e-mailadres. Het is belangrijk dat je deze bevestigingsmail met het ordernummer goed bewaard, omdat dit het bewijs van jouw bestelling is.Zodra je de bevestigingsmail ontvangen heb...

    Lees meer
  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

    Wanneer je na het plaatsen van je bestelling op de bevestigingspagina een ordernummer hebt gekregen is de bestelling door ons systeem verwerkt.Het kan zijn dat de bevestigingsmail door je SPAM-filter is tegengehouden of in een aparte map (ongewenste e-mail) is geplaatst. Mocht je geen ordernummer o...

    Lees meer
  • Nadat ik geklikt heb op afrekenen is mijn bestellijst leeg, wat nu?

    Wanneer je bestellijst na het klikken op de knop 'Afrekenen' leeg is, betekent dit dat je browser mogelijk geen cookies accepteert.Om je bestellijst tijdens het surfen op onze website op te slaan worden cookies gebruikt.Je kan dit probleem zelf oplossen door in je webbrowser cookies te accepteren. ...

    Lees meer
  • Wat gebeurt er met mijn bestelling?

    Nadat je bestelling is geplaatst wordt deze meteen verwerkt door ons systeem en doorgestuurd naar de leverancier(s).Binnen enkele seconden ontvangt de leverancier jouw bestelling per e-mail, fax of via een rechtstreekse verbinding direct in het kassasysteem. Zodra de bestelling bij de leverancier i...

    Lees meer

Heb je andere vragen, opmerkingen, aanvullingen of verbeteringen?
Stuur dan een e-mail naar [email protected] of raadpleeg ons op social media.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy